wtorek, 2 lutego 2010

[Actual Play] WFRP3 - Zimowe kłopoty cz.2

Na blogu Klubu Twierdza zamieściłem relację z drugiej sesji w Warhammera 3. Sesja odbyła się w zeszłą niedzielę. Idąc po części śladem Smartfoxa, postanowiłem wpuścić moich graczy do "miejskiej piaskownicy". Co prawda pewne podpowiedzi dostali, jednak do niczego ich nie zmuszam, mogą robić co chcą, jak chcą i kiedy chcą. Pewne zarzewia przygód otrzymali, co z nimi zrobią, ich sprawa.

Widząc, że Justine jest w kiepskim stanie, bohaterowie wyruszyli na poszukiwania medyka. Znaleźli go w osobie Oswalda Scharera, który zgodził się zając chorą w zamian za sowitą opłatę i przysługę. Poprosił on bohaterów o dostarczenie mu legitymacji elitarnego Klubu Odkrywców, która do tej pory dziwnym trafem nie mogła trafić do jego rąk, a była, czego można się było domyśleć, wstępem do wyższych sfer miasta.

Niestety, zadanie wiązało się z pewnymi dodatkowymi kłopotami...

Po więcej szczegółów zapraszam na blog Klubu Twierdza, gdzie znajduje się obszerna relacja.

1 komentarz:

  1. No jestem ciekaw, jak w nowym WFRP wypadnie bardziej otwarty styl gry.

    Miło się czyta raporty z takich niskopoziomowych przygód, gdzie lada ork jest wyzwaniem :)

    Pozdr

    OdpowiedzUsuń