poniedziałek, 15 marca 2010

Conan - Red Nails, marne ochłapy

Nie wiem jak Wy, ale od kiedy dowiedziałem się o tym projekcie, czekam na niego z nadzieją, wytęsknieniem i wściekłością. Notorycznie odkładany, opóźniony projekt, prawdopodobnie nie ujrzy światła dziennego w dokończonej całości. Na osuszenie łze lub ku jeszcze większemu rozzłoszczeniu, poniżej zamieszczam fragmenty, jakie wyciekły do sieci. Jesli się nie mylę, udostępnił je jako swoje portifolio jeden z grafików.

Conan i Valeria walczą ramię w ramię

Conan przeciwko dwóm przeciwnikom

Ostateczne starcie

Oficjalna strona filmu znajduje się tutaj i naprawdę warto ją odwiedzić, jeśli jeszcze tam nie trafiliście.

8 komentarzy:

  1. Cóż mogę rzec... Też czekałem i czekałem aż w końcu przestałem.
    Trochę badziewnie wyglądają te animacje. Latające głowy i przeciwnicy przecinani niczym masło - przyznam, że miałem nadzieję na troszkę bardziej "realistyczną" konwencję. A tak (na pierwszy rzut oka) bardziej przypomina to tę kreskówkę, niż moje wyobrażenia na ten temat :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. No temat od poczatku ledwo zyl i chyba ostateczne zdechl.

    OdpowiedzUsuń
  3. Animki tego goscia sa niezle, troche drazni motioncapture i shader ale to nie wykonczone rzeczy. Moglo byc fajnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. JA się boję, że to nie będzie howardowszczyzna, a Unicorns & Faeries. ;) Poza tym, coś strasznie się z tym grzebią.

    OdpowiedzUsuń
  5. P. S. No właśnie Robercie - chała okrutna. :/ Btw. jeśli ktoś nie widział:

    http://www.youtube.com/watch?v=V6BAd7xJuU0

    OdpowiedzUsuń
  6. No Howarda tam nie widzę, w oczy rzucają się jedynie drewniane animacje...

    OdpowiedzUsuń