piątek, 2 kwietnia 2010

Wielki powrót! - sprostowanie

Szanowni czytelicy!

Jak zapewne większość z Was się domyśliła, wczorajsze informacje były wyssane z palca. Pozwoliłem sobie strzelić dwie bujdy z okazji Prima Aprilis, mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.

Cóz mogę powiedzieć więcej?

Mam nadzieję, że ubawiliście się choć w połowie tak, jak ja.

Żałuję, że WotC nie da fanom prawa publikacji do "zapomnianych" settingów. Gdyby poszli tropem Chaosium, mogliby na tym o wiele więcej zyskać, niż przypuszczają. Ostatecznie, eksperyment z OGL dla edycji 3.0/3.5 był niezwykle udany.

Co do Warhammera, nie sądzę aby GW postanowiło wrócić do wydawania gier fabularnych. To nie ich działka, zyski są zbyt małe i rozłożone w czasie, aby utrzymywać osobny dział. Wolą robić ka$ę na figurkach.

Dziękuję wszystkim komentującym i pozdrawiam serdecznie.

Paladyn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz