czwartek, 2 lutego 2012

Ciekawe wieści ze starych światów

To będzie krótka wiadomość, niestety na dłuższe elaboraty nie mam czasu.

Jak wiadomo, Wizards of the Coast próbuje spenetrować rynek gier planszowych wykorzystując do tego intellectual property światów odziedziczonych po TSR. Po ciepło przyjętej serii spod znaku Adventure System (Castle Ravenloft, Wrath of Anshalon, Legend of Drizzt) kolejnym tytułem będzie Lords of the Waterdeep. Choć sama gra zapowiada się całkiem, to nie o niej chciałem napisać. Otóż przy okazji prezentacji produktu Chris Perkins napisał:


his year in the magazines, we’re taking a break from the Nentir Vale “points of light” setting to shine a light on theForgotten Realms as well as some of our other popular worlds, past and present. You’ll see more Eberron articles, more Dark Sun articles, and even some content for Ravenloft,Planescape, and the World of Greyhawk. But the Realms, in particular, will receive a lot of love. 

Ha! a więc nie tylko kontynuowana będzie seria "Eye on...", ale także fani co nieco zapomnianych settingów otrzymają coś dla siebie. Proszę zwrócić uwagę, że mowa jest nie o Shadowfell, a o Ravenlofcie! Biorąc pod uwagę obietnice, że nasze ulubione światy nie zostaną pominięte w nowej odmianie Dungeons&Dragons, z niecierpliwością należy wyczekiwać nowych materiałów.

2 komentarze:

  1. Jakoś mi się obiło o uszy choć nie pamiętam gdzie, że Barovia to teraz po prostu miejsce w settingu points of light, ale mogę się oczywiście mylić.

    Nie wiem czy widziałeś to: http://www.wizards.com/dnd/files/Nerath_Map_HighRes.jpg znana mapa w doskonałej jakości

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem i sam w kilku miejscach promowałem :) Z jednej strony fajnie, z drugiej mniej, miałem trochę inna wizję Doliny Nentir, ale dzięki zakończeniu "Marszu Upiornej Brygady" mogę ją wprowadzić z czystym sumieniem :)

    OdpowiedzUsuń