piątek, 4 stycznia 2013

Traveller SRD

System Reference Document to forma prezentacji mechaniki gry RPG, którą udostępniono innym twórcom. Mamy już kilka takich: Parhfindera, Diasporę czy Mongoose RuneQuest.

Dziś chciałbym zalinkować kolejne SRD, tym razem do Travellera, którego ostatnio prowadzę. Oprócz zasad podstawowych, znajdziecie w nim także reguły z dodatkowe: High Guard i Mercenary.

Każdy, kto chciałby się zapoznać z systemem, ma okazję to zrobić, nie wydając w ciemno pieniędzy.

Życzę miłej lektury.

6 komentarzy:

  1. Dla mnie super sprawa. Nic lepiej nie promuje gry jak sama gra za darmo.

    Co do samego Travellera, to można śmiało w ciemno kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak zupelnie poza tematem. Wracam Ci ja do domu tramwajem, podnosze oczy znad podrecznika do Legend, a przede mna stoi sobie pani i czyta podrecznik do Travellera. Mongoose podbija Polske? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, Traveller, system legenda - giniesz, nim skończysz tworzyć postać :P

    A (nie)poważniej - nie da grać się lolitkami, więc system nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Av: Poznaj mnie z nią :)
    @Beamhit: Śmierć podczas tworzenia postaci w wersji MGP jest opcjonalna. Lolitką możesz grać, ale po jednym termie będzie cienka. Za to w drużynie mam striptizerkę... No dobra, aktorkę burleski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paladynie, co się dzieje z Tobą? Codziennie zaglądam na bloga z oczekiwaniu na nowe notki (bardzo lubie Twoje teksty) a tu cisza od tak dawna :/

    Mam nadzieje, ze to tylko chwilowy brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żyję, ale przygniotły mnie problemy w życiu realnym i nawał pracy. Niemniej pamiętam o blogu i czytelnikach, układając w myślach trafne notki, celne komentarze i cię te riposty. Tylko chyba telepatą jestem kiepskim, więc zaraz siadam do pisania.

    OdpowiedzUsuń